کاشت مو برای چه کسانی مناسب تر است

کاشت مو برای چه کسانی مناسب تر است ؟!

کاشت مو برای چه کسانی مناسب تر است ؟!

آیا کاشت مو برای همه مفید خواهد بود ؟ کاشت مو برای چه کسانی مناسب تر است ؟ چنانچه شما هم قصد دارید مو بکارید بهتر است دست نگه دارید و اول این مطلب را مطالعه کنید .

پیوند و کاشت مو در کسانی که دچار طاسی ارثی هستند مفید است . در این مدل از طاسی موهای جلوی سر ریخته اما موهای پشت سر باقی می مانند. در عمل پیوند مو ابتدا موها را از پشت سر برداشته و به جلوی سر پیوند می زنند. به همین علت باید موهای پشت سر به اندازه کافی باشند و در جلوی سر نیز فضای خالی کافی برای کاشتن مو وجود داشته باشد. برای موفقیت آمیز بودن این عمل لازم است به این نکات توجه شود :

رنگ مو :

هر چقدر رنگ موی شما به رنگ پوستتان نزدیک تر باشد نتیجه نهایی نیز مطلوب تر خواهد بود.

ضخامت :

باید موهای پشت سر ضخیم باشد چنانچه این موها قطری بالای ۷۵ میکرومتر داشته باشند نتایج خوبی به دست می آید معمولا اگر قطر موهای ناحیه پشت سر زیر ۴۰ میکرومتر باشد نتیجه مطلوب و مناسبی حاصل نمی شود.

سن :

بهتر است قبل از سن ۲۵ سالگی پیوند مو انجام نشود چراکه ریزش موی ارثی پیش رونده است. چنانچه این عمل را بین سنین ۱۵ و ۲۵ انجام دهید ممکن است در آینده ریزش مو مجدد شروع گردد و باعث شود موهای قسمت جلویی سر شما مانند یک جزیره جدا به نظر بیاید.

کاشت موی خانم ها :

باید گفت که در تمامی مواردی که ریزش مو در خانم ها به صورت ارثی اتفاق می افتد کاشت مو فایده ای ندارد. فقط در حالتی می توان کاشت مو را مفید دانست که موهای پشت سر ضخیم و زیاد و موهای جلوی سر کم باشد. در غیر اینصورت کاشت مو فایده ای نخواهد داشت .

گردآوری : http://zibatan.ir

این مطلب اختصاصی زیباتن بوده و استفاده از آن در سایر منابع، صرفا با لینک هدایت شونده به این صفحه امکان پذیر می باشد برچسب ها: , , , , , , ,
  • نویسنده: تیم زیباتن
  • بازديد: 631
  • نظرات: 0